Bitlis Valisi Ahmet Karakaya başkanlığında, Karayolları Trafik Güvenliği Stratejisi İl Yürütme Kurulu Toplantısı gerçekleştirildi. Valilik Toplantı Salonu’nda düzenlenen toplantıda, il genelindeki trafik güvenliği uygulamaları ile alınan önlemler kapsamlı şekilde değerlendirildi.
Toplantıda, trafik kazalarının önlenmesine yönelik yürütülen çalışmalar ele alınırken, ilgili kurumların kendi sorumluluk alanlarında gerekli tedbirleri eksiksiz şekilde uygulamasının önemine dikkat çekildi. Yol bakım ve onarım çalışmaları, trafik işaret ve levhalarının kontrolü ile güzergâhlardaki kurumlar arası koordinasyonun kararlılıkla sürdürüleceği ifade edildi.
Yaklaşan Kurban Bayramı dolayısıyla vatandaşların güvenli ve huzurlu bir şekilde seyahat edebilmeleri için alınacak ek trafik tedbirleri de toplantının gündeminde yer aldı. Özellikle trafik yoğunluğunun yaşanabileceği güzergâhlarda denetimlerin artırılacağı belirtilirken, emniyet kemeri kullanımı, hız limitlerine uyulması ve sürücü dikkatinin artırılmasına yönelik bilgilendirme ve denetim faaliyetlerinin yoğunlaştırılacağı vurgulandı.
Toplantıya; Vali Yardımcısı Göksel Yüksel, İl Jandarma Komutanı Barış Soyal, İl Emniyet Müdürü Koray Şensoy, İl Özel İdaresi Genel Sekreteri Adem Aydoğdu, Belediye Başkan Yardımcısı İbrahim Aslan ile ilgili kurum amirleri katıldı.





