Bitlis Valisi Ahmet Karakaya, Tarım ve Orman Bakanlığı tarafından 81 ilde eş zamanlı olarak düzenlenen “Orman Benim” kampanyası kapsamında Ahlat Sazlığı Sulak Alanı’nda gerçekleştirilen programa katıldı.
Tarım ve Orman Bakanı İbrahim Yumaklı’nın talimatıyla hayata geçirilen kampanya çerçevesinde, orman yangınlarına neden olabilecek atıkların temizlenmesi ve çevre bilincinin artırılması hedeflendi. Etkinlikte protokol üyeleri, öğrenciler ve sivil toplum kuruluşu temsilcileriyle birlikte çevrede bulunan çöp ve atıklar toplanarak yangın riskine karşı farkındalık oluşturuldu.
Program sonrası açıklamalarda bulunan Vali Karakaya, “Yeşil Vatan” olarak nitelendirilen ormanların ülkenin geleceği ve nefesi olduğunu belirterek, yangınlarla mücadelede en etkili yöntemin önleyici tedbirler olduğunu ifade etti. “Orman Benim” projesinin hem çevrenin korunmasına katkı sunduğunu hem de vatandaşlarda bilinç oluşturduğunu vurgulayan Karakaya, orman şehitlerini rahmetle andıklarını belirterek tüm vatandaşları doğaya sahip çıkmaya davet etti.






