Bitlis

Başkan Tanğlay Muhtarlarla İftarda Buluştu

Bitlis Belediye Başkanı Nesrullah Tanğlay, Ramazan ayı dolayısıyla merkez mahalle muhtarlarıyla iftar yemeğinde bir araya geldi.

Bitlis Belediye Başkanı Nesrullah Tanğlay, Ramazan ayı dolayısıyla merkez mahalle muhtarlarıyla iftar yemeğinde bir araya geldi. Düzenlenen programda muhtarlarla bir araya gelen Başkan Tanğlay, Ramazan ayının manevi atmosferinde samimi bir ortamda sohbet ederek fikir alışverişinde bulundu.
İftar programında mahallelerin ihtiyaçları, vatandaşların talepleri ve yürütülen hizmetler üzerine değerlendirmelerde bulunulurken, muhtarların görüş ve önerileri de dinlendi.
Programda konuşan Başkan Tanğlay, muhtarların vatandaş ile belediye arasında önemli bir köprü görevi gördüğünü belirterek, özverili çalışmalarından dolayı teşekkür etti. Tanğlay, “Ramazan ayının manevi atmosferinde muhtarlarımızla bir araya gelerek karşılıklı hasbihal ettik, fikir alışverişinde bulunduk. Vatandaşlarımıza yönelik duyarlılıkları ve gayretli çalışmaları için tüm muhtarlarımıza teşekkür ediyor; kendilerine ve kıymetli ailelerine sağlıklı, huzurlu bir Ramazan ayı diliyorum” dedi.