Belediye Başkanımız Abdullah Akbaba, Kaymakamımız Nurhalil Özçelik ile birlikte Şehit Kemal Dursun Anadolu İmam Hatip Lisesi pansiyonunda kalan öğrencilerle sahur sofrasında bir araya geldi.
Ramazan ayının manevi atmosferinde gerçekleşen programda Başkan Akbaba, öğrencilerle yakından ilgilenerek samimi sohbetler gerçekleştirdi. Gençlerin talep ve düşüncelerini dinleyen Akbaba, birlik ve beraberliğin önemine vurgu yaptı. Sahur programında öğrencilerin heyecanı ve enerjisi geceye ayrı bir anlam kattı.
Kaymakam Nurhalil Özçelik de öğrencilerle sohbet ederek Ramazan’ın paylaşma ve dayanışma ruhuna dikkat çekti. Programda, gençlerin eğitim hayatlarına dair beklentileri ele alınırken, geleceğe dair hedefleri de konuşuldu.

Sahur buluşmasının ardından açıklamada bulunan Başkan Akbaba, “Geleceğimizin teminatı olan gençlerimizin her zaman yanındayız. Onlarla aynı sofrayı paylaşmak, Ramazan’ın bereketini birlikte yaşamak bizim için büyük bir mutluluk,” ifadelerini kullandı.
Sıcak ve samimi bir ortamda geçen sahur programı, hatıra fotoğraflarının çekilmesiyle sona erdi.





