Ahlat Belediyesi ekipleri, ilçe genelinde sürdürülen temizlik ve çevre düzenleme çalışmaları kapsamında Hastane Caddesi’nde yol yıkama ve kapsamlı temizlik çalışması gerçekleştirdi.
Daha temiz, daha sağlıklı ve daha yaşanabilir bir çevre hedefiyle yürütülen çalışmalarda, cadde üzerinde biriken toz ve kirler özel temizlik araçlarıyla giderildi. Ekiplerin titizlikle sürdürdüğü faaliyetlerin, ilçe genelinde belirlenen program doğrultusunda aralıksız devam edeceği bildirildi.
Belediye yetkilileri, çalışmalar süresince gösterilen anlayış ve sabır için vatandaşlara teşekkür ederek, çevre temizliğinin korunması konusunda duyarlılık çağrısında bulundu.
Muhabir: Serap Boyar





