Kurban Bayramı’nın ilk iki gününde Ağrı’nın Diyadin ilçesinde kurban kesimi sırasında yaşanan kazalarda 8 kişi yaralandı.
Edinilen bilgilere göre, kurbanlıklarını kesmeye çalışan vatandaşlar dikkatsizlik ve tecrübesizlik nedeniyle el, kol ve bacaklarından yaralandı. Yaralanan 8 kişi, Diyadin Devlet Hastanesi’ne başvurarak tedavi altına alındı.
Sağlık ekiplerinin müdahalesinin ardından yaralıların sağlık durumlarının iyi olduğu öğrenildi. Hastaneye başvuran vatandaşların büyük bölümünün ayakta tedavi edilerek taburcu edildiği belirtildi.
Yetkililer, kurban kesimi sırasında yaşanabilecek kazalara karşı vatandaşları dikkatli olmaları konusunda uyarırken, kesim işlemlerinin uzman kişiler tarafından yapılmasının önemine dikkat çekti.
Bayramın ilk günlerinden itibaren yaşanan olaylar, her yıl gündeme gelen “acemi kasap” vakalarını bir kez daha ortaya koydu. İlçede sağlık ekiplerinin bayram boyunca olası yaralanmalara karşı görev başında olduğu bildirildi.





