Van Gölü’nü koruma çalışmalarına bir yenisi eklendi. Vangölü Aktivistleri, Van Tarım İl Müdürlüğü ve Van İl Milli Eğitim Müdürlüğü iş birliğiyle, öğrencilerin Van Gölü, çevre bilinci ve doğa farkındalığı konusunda bilinçlendirilmesini hedefleyen önemli bir protokol imzaladı.
Yaklaşık 5 yıldır havzadaki birçok lisede on binlerce öğrenciye ulaşarak farkındalık çalışmaları yürüten Vangölü Aktivistleri, bu yeni protokol sayesinde eğitimleri daha güçlü ve yaygın şekilde sürdürecek.
Protokolün imzalanmasıyla ilgili açıklama yapan Vangölü Aktivistleri, “Gelecek nesillerin Van Gölü’nü tanıyan, koruyan ve sahip çıkan bireyler olarak yetişmesi adına atılan bu kıymetli adımın hayırlı olmasını diliyoruz” ifadelerini kullandı.
Sürece verdikleri desteklerden dolayı İl Müdürleri Sayın Turgay Şişman ve Sayın Bilal Yılmaz Çandıroğlu’na teşekkür eden aktivistler, kampanyalarını “#VanGölüKirlenmesin, Mavi Kalsın” sloganıyla duyurdu.
Van Gölü İçin Önemli Adım: Öğrencilere Çevre ve Doğa Eğitimi Protokolü İmzalandı
Van Gölü’nü koruma çalışmalarına bir yenisi eklendi. Vangölü Aktivistleri, Van Tarım İl Müdürlüğü ve Van İl Milli Eğitim Müdürlüğü iş birliğiyle, öğrencilerin Van Gölü, çevre bilinci ve doğa farkındalığı konusunda bilinçlendirilmesini hedefleyen önemli bir protokol imzaladı.
Bunlar da ilginizi çekebilir