Çevre

Son Dakika:O İlimiz 4.2 İle Sallandı

Osmaniye’de 4.2 büyüklüğünde deprem meydana geldi.

Osmaniye’de 4.2 büyüklüğünde deprem meydana geldi. AFAD verilerine göre merkez üssü Sumbas ilçesi olan deprem saat 21.44’te kaydedildi. Yerin yaklaşık 7 kilometre derinliğinde meydana gelen sarsıntı çevre il ve ilçelerde de hissedildi.
Kısa süreli paniğe neden olan deprem sonrası ilk belirlemelere göre herhangi bir can veya mal kaybı yaşanmadığı öğrenildi. Vatandaşlar sarsıntının ardından evlerinden dışarı çıktı.
AFAD ve ilgili kurumların bölgede gelişmeleri takip ettiği bildirildi.