İl Sağlık Müdürlüğü tarafından sağlık hizmetlerinde güçlü planlama ve etkin kaynak yönetimini sağlamak amacıyla bütçe ve mali analiz toplantısı düzenlendi. Tatvan Devlet Hastanesi ev sahipliğinde gerçekleştirilen toplantıya, İl Sağlık Müdürlüğü Destek Hizmetleri Başkanı Güner Alptekin başkanlık etti.
Toplantıya il ve ilçe hastanelerinin müdürleri katılırken, sağlık tesislerinin mali süreçleri, mevcut bütçe planlamaları ve kaynakların etkin ve verimli kullanımı konuları ele alındı. Toplantıda ayrıca hizmet kalitesinin artırılması ve sağlık hizmetlerinin sürdürülebilirliğinin güçlendirilmesine yönelik değerlendirmelerde bulunuldu.
Karşılıklı görüş alışverişi şeklinde gerçekleşen toplantıda, hastanelerin ihtiyaçları, mali yönetim süreçleri ve bütçe uygulamalarına ilişkin öneriler de masaya yatırıldı. Katılımcılar, sağlık hizmetlerinin daha etkin yürütülmesi için koordinasyonun önemine dikkat çekti.
Toplantıya Destek Hizmetleri Başkan Yardımcıları Mehmet Cahit Ceylan ve Metin Uca'nın yanı sıra Bütçe Uzmanı Desim Demircan ile Mali Uzman Ferhat Keskin de katılım sağladı.
Toplantı, güçlü planlamanın sürdürülebilir sağlık hizmetlerinin temel unsuru olduğu vurgusuyla sona erdi.
Sağlıkta Güçlü Planlama, Etkin Kaynak Yönetimi Toplantısı Tatvan’da Yapıldı
İl Sağlık Müdürlüğü tarafından sağlık hizmetlerinde güçlü planlama ve etkin kaynak yönetimini sağlamak amacıyla bütçe ve mali analiz toplantısı düzenlendi.
Bunlar da ilginizi çekebilir