Asayiş

Radar Denetiminde Yakalandı: “Cezayı Hak Ettim”

Hatay'da polis ekipleri tarafından gerçekleştirilen radar kontrolünde hız limitini geçerek 4 bin TL cezai işlem uygulanan sürücü Servet Girgin, ehliyet sahibi olduktan 12 yıl sonra ilk defa ceza yediğini söyleyerek 'Kaçacağımı sandım ama yakalandım. Trafik ekiplerini tebrik ediyorum' dedi.

Hatay’da polis ekiplerinin gerçekleştirdiği radar uygulamasında hız limitini aşan sürücüye 4 bin TL ceza kesildi. Ceza yiyen sürücü Servet Girgin’in açıklamaları ise dikkat çekti.

Hatay İl Emniyet Müdürlüğü Trafik Şube Müdürlüğü ekipleri, kent genelinde hız kurallarına yönelik denetimlerini sürdürüyor. Son uygulama, Subaşı Mahallesi’nde Antakya-Defne yolu üzerinde gerçekleştirildi.

Hız sınırının 80 kilometre olduğu güzergâhta radar kontrolü yapan ekipler, limitleri aşan sürücülere 2 bin TL ile 12 bin TL arasında cezai işlem uyguladı. Denetimlerde toplam 6 sürücünün hız ihlali yaptığı tespit edildi.

Uygulamada ceza alan sürücülerden Servet Girgin, ehliyet aldıktan 12 yıl sonra ilk kez trafik cezası yediğini belirterek dikkat çeken açıklamalarda bulundu. Girgin, “Kaçacağımı sandım ama yakalandım. Trafik ekiplerini tebrik ediyorum” dedi.

Hız sınırını geçtiğini kabul eden Girgin, denetimlerin vatandaş güvenliği açısından önemli olduğunu ifade ederek, “Hız sınırı 80’di, ben ise 90 kilometre hızla geçtim. Bu nedenle cezayı hak ettim. Ceza yediğime değil, hız sınırını aştığıma pişmanım” diye konuştu.

Yetkililer, trafik kazalarının önüne geçmek amacıyla radar ve hız denetimlerinin il genelinde aralıksız devam edeceğini bildirdi.