Bitlis Merkez'de bulunan Zübeyde Hanım İlköğretim Okulu'nun 1-B ve 1-C sınıfı öğrencileri tarafından hazırlanan Okuma Bayramı programı, Bitlis Kültür Merkezi'nde gerçekleştirildi.
Yoğun katılımla düzenlenen program, saygı duruşunda bulunulması ve İstiklal Marşı'nın okunmasıyla başladı. Program boyunca birinci sınıf öğrencileri, yıl boyunca edindikleri bilgi ve becerileri sergileyerek çeşitli gösteri ve etkinlikler sundu.
Sahne performanslarıyla izleyicilerden büyük alkış alan minik öğrenciler, hem öğretmenlerine hem de ailelerine duygu dolu anlar yaşattı. Öğrencilerin hazırladığı şiirler, şarkılar ve çeşitli gösteriler programı izleyenler tarafından ilgiyle takip edildi.
Okuma Bayramı programına okul idarecileri, öğretmenler, öğrenciler ve veliler katıldı. Program, öğrencilerin sahnelediği etkinliklerin ardından hatıra fotoğraflarının çekilmesiyle sona erdi.
Minik Öğrencilerden Renkli Okuma Bayramı
Bitlis Merkez'de bulunan Zübeyde Hanım İlköğretim Okulu'nun 1-B ve 1-C sınıfı öğrencileri tarafından hazırlanan Okuma Bayramı programı, Bitlis Kültür Merkezi'nde gerçekleştirildi.
Bunlar da ilginizi çekebilir