Adıyaman’ın Kahta ilçesinde sağlık alanındaki yatırımlara bir yenisi daha eklenerek Kahta Devlet Hastanesi bünyesinde kurulan anjiyo ünitesi hizmete açıldı.Yeni üniteyle birlikte kalp ve damar hastalıklarının tanı ve tedavisinde önemli bir ihtiyacın karşılanması hedefleniyor.Sağlık hizmetlerinin ilçede her geçen gün güçlendiğini belirten Başhekim Dr Mustafa Akel anjiyo merkezinin Sağlık Bakanlığı ve ilgili kurumların destekleriyle hayata geçirildiğini ifade etti.Akel bu yatırım sayesinde Kahtalı vatandaşların kalp damar hastalıklarına yönelik birçok işlemi artık ilçe dışına gitmeden yaptırabileceğini vurguladı.Hastanede uzman hekim sayısının artırıldığını da dile getiren Akel yeni kadroyla birlikte hem hizmet kalitesinin yükseldiğini hem de hastalara daha hızlı ve etkin müdahale imkanı sağlandığını söyledi.Acil durumlarda zaman kaybını en aza indirmeyi amaçladıklarını belirten Akel bu gelişmeyle birlikte vatandaşların başka illere sevk edilme oranının da önemli ölçüde azalacağını ifade etti.Yapılan yatırımın hem hastalara kolaylık sağladığı hem de sağlık sisteminin yükünü hafiflettiği kaydedildi.AK Parti Adıyaman Milletvekili İshak Şan ise sağlık alanındaki her yatırımın vatandaşların yaşam kalitesine doğrudan katkı sunduğunu belirterek anjiyo ünitesinin bölge için büyük bir kazanım olduğunu söyledi.Yeni hizmet sayesinde Kahta’da modern sağlık imkanlarına erişimin arttığını ifade eden Şan emeği geçen tüm yetkililere teşekkür etti.Açılışa çok sayıda protokol üyesi katılırken yeni anjiyo ünitesiyle birlikte Kahta Devlet Hastanesi’nin bölgedeki sağlık hizmetlerinde önemli bir merkez haline gelmesi bekleniyor.
Kahta'ya Modern Anjiyo Ünitesi Açıldı
Adıyaman'ın Kahta ilçesinde sağlık alanındaki yatırımlara bir yenisi daha eklendi. Kâhta Devlet Hastanesi bünyesinde kurulan anjiyo ünitesi, hizmete açıldı.
Bunlar da ilginizi çekebilir