Gaziantep’in Nizip ilçesinde yapılan denetimlerde, uygunsuz şartlarda taşınan 1 ton 600 kilogram ciğer ele geçirildi.
Olay, Yeşilevler Mahallesi Karkamış Kavşağında şüphe üzerine durdurulan bir araçta ortaya çıktı. İhbarı değerlendiren ekipler, araçta detaylı inceleme yaptı.
Nizip İlçe Tarım ve Orman Müdürlüğü ile belediye zabıta ekiplerinin gerçekleştirdiği kontrollerde, ciğerlerin hijyenik olmayan koşullarda taşındığı ve insan sağlığı açısından risk oluşturduğu tespit edildi.
Ele geçirilen toplam 1 ton 600 kilogram ciğer, ilgili ekipler tarafından imha edildi. Olayla ilgili araç sürücüsü ise polis ekiplerince gözaltına alındı.
Yetkililer, halk sağlığını tehdit eden ürünlere yönelik denetimlerin aralıksız süreceğini belirtti.