Haber

Fenerbahçe'de büyük şok! Ödemeler peşin alındı

Fenerbahçe'de ünlü gazeteci Sercan Hamzaoğlu'nun haberine göre Sadettin Saran yönetimi alacak ödemeleri peşin aldı.

Fenerbahçe yönetimi, Passolig'den 5 yılda alacağı 600 M₺'yi peşin olarak aldı. (Sercan Hamzaoğlu)

Artık sözleşme bitene kadar Passolig'den para alınamayacak.

Bu gelişmeler üstüne Fenerbahçe taraftarı ise tepki gösteriyor.