Fenerbahçe'de Kocaelispor deplasmanından 2-0 alınan galibiyet sonrası transfer haberi de geldi.
Fenerbahçe, Fransız yıldız N'Golo Kante'ye kavuşmak için artık saatleri sayıyor.
Yönetim kurulu üyesi Ali Gürbüz, Sarı-Lacivertli taraftarları sevindirecek açıklamalarda bulundu.
'Sezon sonunda biz şampiyon olacağız' diyen Gürbüz, "3 transferimiz olmuştu. Zamanımız az. Diğer eksiklerimizi de 1-2 gün içinde tamamlamayı düşünüyoruz. Kante transferinde şu an bir sorun yok. 1-2 gün içinde hepsini açıklayacağız" şeklinde konuştu.