Fenerbahçe ara transferde bombaları peş peşe patlatıyor.
Fenerbahçe, yıldız orta saha Ngolo Kante ile sözleşme şartlarında anlaşmaya vardı.
Gazeteci Yağız Sabuncuoğlu'nun haberine göre, sarı-lacivertli kulüpte futbol yapılanmasında görev alan Ertan Torunoğulları ve Devin Özek, Fransız yıldızın formasını giydiği Al-Ittihad ile transferi sonuçlandırmak ve kulübü ikna etmek amacıyla görüşmelere başladı.
Orta sahaya üst düzey bir lider kazandırmak isteyen Fenerbahçe yönetimi, Kante transferini ara transfer döneminin en ses getiren hamlelerinden biri olarak görüyor.
Taraflar arasında yapılan görüşmelerde oyuncunun Türkiye’ye gelmeye sıcak baktığı, maaş ve kontrat süresine ilişkin temel başlıklarda anlaşma sağlandığı öğrenildi.