Haber

Beşiktaş'ta Cengiz Ünder protestosu

Beşiktaş evinde Antalyaspor'u 4-2'lik skorla geçti. Maç sonrası ise büyük protesto ortaya çıktı.

Fenerbahçe'den kiralık olarak forma giyen Cengiz Ünder, karşılaşmaya ilk 11'de başladı.

Millî futbolcu, mücadelenin 77. dakikasında yerini Cerny'ye bıraktı. Cengiz Ünder oyundan çıkarken tribünler tarafından ıslıklanarak protesto edildi. Beşiktaşlı taraftarlar, Cengiz'in performansından memnun olmadığını bu şekilde belli etti.