Beşiktaş’ta sezon ortasında yaşanan Rafa Silva sürecinin yankıları sürerken, siyah-beyazlı kulüpte bu kez Vaclav Cerny krizi gündeme geldi.
Yıldız futbolcunun sezon sonunda takımdan kesin olarak ayrılmak istediği öğrenildi.
Beşiktaş yönetimi, sezonun kritik sürecinde kadronun dağılmasını istemediği için ayrılık talebine sıcak bakmadı. Ancak oyuncu cephesinin geri adım atmaması kulüp içinde yeni bir krizin kapısını araladı.
Edinilen bilgilere göre Vaclav Cerny, ara transfer döneminde yönetime takımdan ayrılmak istediğini açık şekilde iletti. Teknik heyet ve yönetim ise sezonun en önemli dönemlerinden birinde kilit bir oyuncunun takımdan ayrılmasının büyük risk oluşturacağını belirterek bu talebi reddetti.
Bu karar sonrası oyuncu tarafının memnuniyetsizliğinin devam ettiği ve ayrılık konusunun rafa kalkmadığı ifade edildi.
Yaşanan gelişmelerin ardından Vaclav Cerny’nin menajeri David Nehoda’nın İstanbul’a gelerek yönetimle görüşmeler yaptığı öğrenildi. Yapılan temaslarda yıldız futbolcunun takımda mutsuz olduğu ve sezon sonunda Beşiktaş’tan ayrılma kararını netleştirdiği konuşuluyor.