ELAZIĞ (İHA) - Elazığ Belediyesi, halk sağlığını korumak ve zararlı haşerelerin çoğalmasını önlemek amacıyla ilaçlama çalışmalarını bahar aylarında artırdı. Kent genelinde yürütülen çalışmalarla, özellikle yaz ayları öncesi risklerin en aza indirilmesi hedefleniyor.
Veteriner İşleri Müdürlüğü ekipleri tarafından sürdürülen ilaçlama faaliyetleri kapsamında karasinek, sivrisinek, fare, tahtakurusu, pire ve hamamböceği gibi zararlılarla mücadele ediliyor. Yağmur suyu hatları, sulak alanlar, su birikintileri ve günlük kullanım alanlarında düzenli olarak ilaçlama yapılıyor.
Çalışmalarda özellikle zararlıların üreme alanlarına yoğunlaşılırken, bu sayede haşerelerin neden olabileceği sağlık sorunlarının önüne geçilmesi amaçlanıyor. Ekipler, şehir genelinde planlı ve periyodik şekilde çalışmalarını sürdürüyor.
Elazığ Belediyesi tarafından yapılan açıklamada, vatandaş sağlığının her zaman öncelikli olduğu vurgulanarak ilaçlama çalışmalarının belirli aralıklarla devam edeceği bildirildi.
Elazığ’da Haşerelere Karşı Yoğun Mesai
Elazığ Belediyesi, halk sağlığını korumak ve zararlı haşerelerin üremesini engellemek amacıyla yıl boyunca sürdürdüğü ilaçlama çalışmalarını bahar aylarında yoğunlaştırdı.
Bunlar da ilginizi çekebilir