Muharrem ayı dolayısıyla Türk Kızılay Elazığ Şubesi tarafından geleneksel aşure etkinliği düzenlendi. Elazığ Aşevi'nde özenle hazırlanan aşureler, kentin farklı noktalarında vatandaşlara ikram edilerek paylaşma ve dayanışma kültürü yaşatıldı.
Türk Kızılay Elazığ Şubesi bünyesinde hizmet veren aşevinde, Muharrem ayının manevi atmosferine uygun olarak dev kazanlarda aşure hazırlandı. Hijyen kurallarına titizlikle uyularak gerçekleştirilen çalışmalarda, usta aşçılar tarafından seçilen malzemeler geleneksel tarif doğrultusunda pişirildi.
Hazırlanan aşureler başta İzzetpaşa Meydanı olmak üzere Elazığ'ın çeşitli bölgelerinde vatandaşlara ikram edildi. Etkinlikte Muharrem ayının birlik, beraberlik, paylaşma ve yardımlaşma mesajları ön plana çıktı.
Türk Kızılay Elazığ Şube Başkanı Rahman Kızılkaya, Muharrem ayının kardeşlik ve dayanışmanın simgesi olduğunu belirterek, düzenlenen etkinlikle vatandaşlarla bu manevi atmosferi paylaşmayı amaçladıklarını ifade etti. Kızılkaya, aşure ikramlarının sadece İzzetpaşa Meydanı ile sınırlı kalmayacağını, şehrin farklı bölgelerinde de devam edeceğini söyledi.
Aşurelerin Türk Kızılay Elazığ Şubesi'ne bağlı aşevinde büyük bir özenle hazırlandığını vurgulayan Kızılkaya, Muharrem ayının tüm vatandaşlar için hayırlara vesile olmasını temenni ederek, oruç tutanların ibadetlerinin kabul olmasını diledi.