Güncel

Diyarbakır’da AMATEM ve ÇEMATEM’de Bahar Şenliği Düzenlendi

Yaklaşık 5 yıldır hizmet veren Diyarbakır AMATEM ve ÇEMATEM'de, tedavi gören hastaların sosyal uyum süreçlerini desteklemek, tedavi motivasyonlarını artırmak, aile katılımını güçlendirmek ve kurumlar arası iş birliğini geliştirmek amacıyla bahar şenliği düzenlendi.

Diyarbakır’da faaliyet gösteren AMATEM ve ÇEMATEM merkezlerinde, tedavi gören hastaların sosyal uyum süreçlerini desteklemek amacıyla bahar şenliği düzenlendi.Yaklaşık 5 yıldır hizmet veren merkezlerde gerçekleştirilen etkinlik, hastaların tedavi motivasyonunu artırmak ve aile katılımını güçlendirmek amacıyla organize edildi.Programa Emre Asiltürk, Öner Avınca, kurum yöneticileri, sağlık çalışanları, Yeşilay temsilcileri ile hastalar ve aileleri katıldı.Etkinlikte müzik, resim, el işi ve gastronomi atölyelerinde hazırlanan çalışmalar sergilendi, hastaların oluşturduğu orkestra ise mini bir konser verdi.Yeşilay destekli atölyelerde üretilen çalışmalar ve yiyecekler de şenliğe katkı sağladı.Yetkililer, bağımlılıkla mücadelenin yalnızca tıbbi değil aynı zamanda sosyal ve sanatsal destekle güçlendirildiğini vurguladı.Şenlikte, hastaların toplumsal yaşama yeniden kazandırılmasının hedeflendiği ve rehabilitasyon sürecinin bütüncül bir yaklaşımla sürdürüldüğü ifade edildi.