Iğdır Üniversitesi bünyesinde ilk kez öğrenci kabul eden Diş Hekimliği Fakültesi’nde eğitim gören 27 öğrenci için beyaz önlük giyme töreni düzenlendi. 2025-2026 eğitim-öğretim yılında faaliyete başlayan fakültede, öğrenciler Karaağaç Kampüsü’nde gerçekleştirilen törende meslek hayatlarına ilk adımlarını atmanın heyecanını yaşadı. Fakülte Dekanı Prof. Dr. Cenk Fatih Çanakçı, genç bir fakülte olmalarına rağmen dinamizm ve kararlılıkla ilerlediklerini belirterek, bugün gösterilen çabanın gelecekte önemli bir miras olacağını ifade etti. Rektör Prof. Dr. Ekrem Gürel ise beyaz önlüğün yalnızca bir kıyafet değil, aynı zamanda büyük bir sorumluluğun simgesi olduğunu vurgulayarak öğrencilerin meslek hayatlarında bilgi kadar vicdan ve empatiyle hareket etmeleri gerektiğini söyledi. Programa katılan Iğdır Valisi M. Fırat Taşolar da öğrencilere önlüklerini giydirerek bu anlamlı anlarına eşlik etti. Tören, hatıra fotoğraflarının çekilmesiyle sona erdi.
Diş Hekimi Adayları Beyaz Önlük Giydi
Iğdır Üniversitesi'nde ilk kez öğrenci alan Diş Hekimliği Fakültesi'nde eğitim gören 27 öğrenci için beyaz önlük giyme töreni düzenlendi.
Bunlar da ilginizi çekebilir