Bitlis

Bitlis'te Trafik Güvenliği Toplantısı Yapıldı

Bitlis Valisi Ahmet Karakaya başkanlığında, il genelinde trafik düzeni ve güvenliğinin artırılmasına yönelik değerlendirme toplantısı gerçekleştirildi.

Bitlis Valisi Ahmet Karakaya başkanlığında, il genelinde trafik düzeni ve güvenliğinin artırılmasına yönelik değerlendirme toplantısı gerçekleştirildi.
Valilikte düzenlenen toplantıda, il genelindeki trafik akışının daha güvenli ve düzenli hale getirilmesine yönelik mevcut durum ele alındı. Toplantıda, daha önce alınan tedbirler gözden geçirilirken, trafik güvenliğini artırmaya yönelik yeni uygulamalar da değerlendirildi.
Toplantıya Vali Yardımcısı Göksel Yüksel, Trafik Denetleme Şube Müdür Vekili Başkomiser Uğur Altuntaş, Avukat Rabia Arslanbirgül ve Polis Memuru Ahmet Aytemiz katıldı.
Yetkililer, trafik güvenliğinin sağlanması amacıyla denetimlerin artırılacağını ve sürücülerin trafik kurallarına uyma konusunda daha duyarlı olmaları gerektiğini vurguladı. Toplantıda ayrıca, vatandaşların can ve mal güvenliğini korumaya yönelik çalışmaların kararlılıkla sürdürüleceği ifade edildi.