Bitlis merkezde bulunan Hüsrepaşa Ortaokulu öğrencileri, 10 Mayıs Dünya Sağlık İçin Hareket Et Günü kapsamında farkındalık yürüyüşü gerçekleştirdi.
Öğrenciler, öğretmenleri eşliğinde okuldan başlayarak Mevlana Parkı’na kadar yürüdü. Düzenlenen etkinlikte sağlıklı yaşamın ve fiziksel aktivitenin önemine dikkat çekilirken, öğrenciler yürüyüş boyunca renkli görüntüler oluşturdu.
Okul yönetimi tarafından yapılan açıklamada, hareketsiz yaşamın olumsuz etkilerine dikkat çekmek ve öğrencilerde sağlıklı yaşam bilinci oluşturmak amacıyla etkinliğin düzenlendiği belirtildi. Öğrenciler ise etkinliğe katılmaktan dolayı mutlu olduklarını ifade etti.
Bitlis’te Öğrenciler Sağlıklı Yaşam İçin Yürüdü
Bitlis merkezde bulunan Hüsrepaşa Ortaokulu öğrencileri, 10 Mayıs Dünya Sağlık İçin Hareket Et Günü kapsamında farkındalık yürüyüşü gerçekleştirdi.
Bunlar da ilginizi çekebilir