Spor

Bitlisli sporculardan Türkiye Şampiyonası’nda 9 madalya

Diyarbakır’da 14-19 Nisan tarihleri arasında düzenlenen Okul Sporları Gençler Muaythai Türkiye Şampiyonası’nda Bitlisli sporcular önemli bir başarıya imza attı. Şampiyonada mücadele eden Bitlis kafilesi, 1 altın, 3 gümüş ve 5 bronz madalya kazanarak toplamda 9 madalya elde etti.

Diyarbakır’da 14-19 Nisan tarihleri arasında düzenlenen Okul Sporları Gençler Muaythai Türkiye Şampiyonası’nda Bitlisli sporcular önemli bir başarıya imza attı. Şampiyonada mücadele eden Bitlis kafilesi, 1 altın, 3 gümüş ve 5 bronz madalya kazanarak toplamda 9 madalya elde etti.
Farklı kategorilerde ringe çıkan sporcular, gösterdikleri performansla hem antrenörlerini hem de Bitlis’i gururlandırdı. Turnuva boyunca başarılı maçlar çıkaran sporcular, Türkiye dereceleriyle dikkat çekti.
Dereceye giren sporcular şöyle:
Muhammed Enes Aysalar – 1.
Nudem Araz – 2.
Muhammed İstambul – 2.
Burak Üzel – 2.
Abdülkerim Topdemir – 3.
Gülistan Baba – 3.
Berat Baran – 3.
Serdar Akif Bal – 3.
Hilal Kaplan – 3.
Bitlisli sporcuların elde ettiği bu başarı, kentte sevinçle karşılanırken, antrenörler ve spor camiası genç sporcuların gelecekte daha büyük başarılar kazanacağına inandıklarını belirtti.