Bitlis

Bitlisli Öğrenciler Kütahya’da

Kütahya İl Millî Eğitim Müdürü Mustafa Yılmaz, 'Evliya Çelebi Öğrenci Değişim Programı' kapsamında Kütahya'ya gelen Bitlisli öğrenci ve öğretmenleri ağırladı.

Kütahya İl Millî Eğitim Müdürü Mustafa Yılmaz, “Evliya Çelebi Öğrenci Değişim Programı” kapsamında kente gelen Bitlisli öğrenci ve öğretmenlerle bir araya geldi. Din Öğretimi Genel Müdürlüğü koordinasyonunda yürütülen program çerçevesinde Bitlis Şehit Kemal Dursun Anadolu İmam Hatip Lisesi heyeti, İl Milli Eğitim Müdürlüğü Maarif Salonu’nda ağırlandı. Kütahya İmam Hatip Lisesi’nin ev sahipliğinde gerçekleşen buluşmada öğrencilerle samimi bir sohbet gerçekleştirildi. Ziyaret sırasında gençlere eğitim ve hayat yolculuklarına dair önemli tavsiyelerde bulunan İl Milli Eğitim Müdürü Mustafa Yılmaz, bu tür programların sadece bir gezi olmadığını, aynı zamanda kültür ve medeniyeti tanıma açısından büyük fırsatlar sunduğunu vurguladı. Sosyal medyanın yüzeysel etkilerinden uzak durulması gerektiğine dikkat çeken Yılmaz, öğrencilerin bol bol okumaları ve edindikleri deneyimleri yazıya dökmeleri gerektiğini ifade etti. Başarının yalnızca bilgiyle sınırlı olmadığını belirten Yılmaz, kalıcı bir iz bırakmak için bilginin hikmet ve derin anlayışla desteklenmesi gerektiğini dile getirdi.