Bitlis İl Sağlık Müdürlüğü, geleceğin teminatı olan çocukların sağlık bilincini artırmak amacıyla yürüttüğü çalışmalarına hız kesmeden devam ediyor. Bu kapsamda, “Sağlıklı Çocuk, Sağlıklı Gelecek” programı ile 2026 yılının ilk üç ayında önemli bir başarıya imza atıldı.
Ocak, Şubat ve Mart aylarını kapsayan program çerçevesinde il merkezi ve ilçelerde bulunan toplam 24 okul ziyaret edilerek 4 bin 274 öğrenciye ulaşıldı. Program kapsamında öğrencilere sağlıklı beslenme, hijyen, fiziksel aktivite ve genel sağlık bilinci konularında bilgilendirmeler yapıldı.
Yetkililer, çocuklara küçük yaşta kazandırılan doğru sağlık alışkanlıklarının, sağlıklı bir toplumun temelini oluşturduğunu vurgulayarak çalışmaların yıl boyunca sürdürüleceğini belirtti.
Bitlis İl Sağlık Müdürlüğü’nden yapılan açıklamada, “Çocuklarımızın sağlık bilincini artırmak, doğru alışkanlıklar kazandırmak ve daha sağlıklı bir gelecek inşa etmek için çalışmalarımıza kararlılıkla devam ediyoruz. Sağlıklı nesiller, güçlü yarınlar demektir.” ifadelerine yer verildi.
Programın ilerleyen dönemlerde daha fazla öğrenciye ulaşması hedefleniyor.
Bitlis Sağlık Müdürlüğü’nden Çocukların Geleceğine Sağlıklı Yatırım
Bitlis İl Sağlık Müdürlüğü, geleceğin teminatı olan çocukların sağlık bilincini artırmak amacıyla yürüttüğü çalışmalarına hız kesmeden devam ediyor.
Bunlar da ilginizi çekebilir