Asayiş

Bingöl’de Park Halindeki Otomobil Alev Alev Yandı

Bingöl'de park halindeyken alev topuna dönen otomobil, itfaiye ekipleri tarafından söndürüldü.

Bingöl’de park halindeki bir otomobil henüz bilinmeyen bir nedenle çıkan yangında alev topuna döndü. Kısa sürede büyüyen yangın, itfaiye ekiplerinin müdahalesiyle kontrol altına alınarak söndürüldü.Olay, Bingöl merkez Simani Mahallesi’nde meydana geldi. Edinilen bilgilere göre, mahallede park halinde bulunan otomobilde aniden yangın çıktı. Alevler kısa sürede tüm aracı sararken çevrede büyük panik yaşandı.Durumu fark eden vatandaşların ihbarı üzerine olay yerine itfaiye ve polis ekipleri sevk edildi. Ekiplerin hızlı müdahalesi sayesinde yangın çevredeki diğer araçlara ve binalara sıçramadan kontrol altına alındı.Yangında otomobil kullanılamaz hale gelirken olayla ilgili inceleme başlatıldı. Yetkililer, yangının çıkış nedeninin yapılacak teknik araştırmanın ardından netlik kazanacağını bildirdi.