Bitlis

Belediyede toplu iş sözleşmesi sevinci

Bitlis’in Mutki ilçe Belediyesinde personeli kapsayan toplu iş sözleşmesi, Belediye Başkanı Vahdettin Barlak ve Hizmet-İş Sendikası Muş Şube Başkanı Yaşar Kalır ile birlikte imzalandı.


Bitlis’in Mutki ilçe Belediyesinde personeli kapsayan toplu iş sözleşmesi, Belediye Başkanı Vahdettin Barlak ve Hizmet-İş Sendikası Muş Şube Başkanı Yaşar Kalır ile birlikte imzalandı.


Konuyla ilgili bir açıklama yapan Barlak, “Emeğin ve alın terinin her zaman yanında olan bir anlayışla hazırlanan sözleşme; çalışanlarımızın haklarını koruyan, sosyal ve özlük kazanımlarını güçlendiren önemli düzenlemeler içeriyor. İmzalanan sözleşme ile belediye çalışanlarının çalışma şartlarının daha da iyileştirilmesi hedefleniyor” dedi.
Toplu iş sözleşmesinin imza altına alınmasının mutluluğunu yaşadıklarını belirten Barlak, yeni sözleşmenin işçi ve emekçilere hayırlı ve uğurlu olmasını temenni etti.