Kahramanmaraş Büyükşehir Belediyesi, Kurban Bayramı boyunca çevre temizliği, hayvansal atıkların toplanması, ilaçlama ve dezenfeksiyon çalışmalarını aralıksız sürdürüyor. Kent genelinde görev yapan ekipler, bayram süresince oluşabilecek çevre kirliliğinin önüne geçmek için yoğun mesai harcıyor.
Büyükşehir Belediyesi Çevre Koruma ve Kontrol Dairesi Başkanlığı koordinesinde yürütülen çalışmalar kapsamında ekipler, şehrin farklı noktalarında temizlik faaliyetlerini kesintisiz sürdürüyor. Özellikle kurban kesimi sonrası çevreye bırakılan hayvansal atıklar titizlikle toplanırken, kötü görüntü ve çevre kirliliğinin oluşması engelleniyor.
Bayram yoğunluğunun yaşandığı bölgelerde temizlik çalışmalarına ek olarak ilaçlama ve dezenfeksiyon faaliyetleri de hız kesmeden devam ediyor. Yetkililer, kötü koku, sinek ve çeşitli haşerelerin oluşumunu önlemek amacıyla özellikle kurban satış ve kesim alanlarında kapsamlı çalışmalar yürütüldüğünü belirtti.
Vektörle Mücadele Şube Müdürlüğü ekipleri, belirlenen program doğrultusunda kurbanlık satış noktaları ve kesim alanlarında düzenli ilaçlama yaparak halk sağlığını tehdit edebilecek risklere karşı önlem alıyor.
Kahramanmaraş Büyükşehir Belediyesi'nden yapılan açıklamada, vatandaşların daha temiz ve sağlıklı bir ortamda bayram geçirebilmesi için tüm ekiplerin sahada görev başında olduğu vurgulanarak çalışmaların bayram süresince aralıksız devam edeceği ifade edildi.